  • Data: 2002-11-27 22:13:43
    Temat: Re: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy wypowiedzenie zdania na ten temat będzie podżeganiem do takiego czynu
    > ,którym to mówi art.18§2 ? :-)

    Coz, powiem szczerze ze liczylem na to ze akurat Ty sie zainteresujesz.
    A odnosnie podzegania to ja t widze tak:

    "Odpowiada za podzeganie, kto chcąc,aby inna osoba dokonala czynu
    zbrodniczego, naklania ja do tego"
    A wiec:

    Jezeli powiesz mi ze jest to nielegalne to nie bedzie to podzeganie lecz
    zniechecanie - czyli nie musisz sie obawiac
    Jezeli mi napiszesz ze jest to legalne, to czyn do ktorego moglabys mnie
    namawiac nie jest zbrodniczy :-))
    Czyli chyba nie musisz sie martwic :-))
    A tak na serio - wiem ze pytanie jest kontrowersyjne, ale intryguje mnie
    o - bylo nie bylo dla wielu kobiet byloby to jakies rozwiazanie... :-)

    Pozdrawiam
    peterek