  • Data: 2002-11-27 22:57:53
    Temat: Re: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest nielegalne :-))

    Oj Kolezanko - dotychczas uwazalem Cie za chodzaca encyklopedie na temat
    wszelki, a tu widze ze unikasz odpowiedzi :-) Jednak drążąc temat na
    podstawie jakich przepisow uwazasz ze jest to nielegalne - przeciez facet
    sam siega po butelke?

    > nie martwie się :-)) ale nie doświadczaj mnie Boże moczymordą :-)))

    Jak by co to masz juz sposob :-))) Zartuje oczywiscie :-)))

    > albo śmierdzącym kłopotem... też mówie poważnie ...

    Dlaczego kłopotem? Kobieta mowi ze kupila spirytus do konserwacji dajmy na
    to maszyny do szycia. A tu mężulek siup i flaszeczki nie ma. I jedyny klopot
    jaki zostaje to pochowac trupa - a jak sie to zrobi szybko to klopot zanim
    zacznie byc smierdzacy juz nie bedzie klopotem :-))) Jezu jaki ja jestem
    makabryczny :-)

    czekam na odpowiedz NA SERIO!!!!! :-)
    peterek