  • Data: 2002-11-28 14:56:43
    Temat: Odp: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek Dyrkacz (przedtem peterek) <j...@a...net.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:as3nf2$cf1$...@k...man.lodz.pl...
    > Oj Ci prawnicy...

    niekiedy też wymyślają fantastyczne bajeczki :-)

    Gadane to maja a jak dochodzi do konkretnych odpowiedzi,
    > to tylko kreca i kreca.

    uważasz ,że nie powinni kręcić? przez ten przekręt wygrywają sprawy :-))))

    > Ale nie da rady, komplementem sie nie wykrecisz od odpowiedzi.

    to nie był komplement to było stwierdzenie faktu :-)))

    > Kolorowych snow i czekam do rana na KONKRETNA odpowiedz - uwazalem Cie za
    > najnajlepsza informatorke na pl.soc.prawo i chyba nie pozwolisz zebym sie
    > zawiodl... (TAK - w tym momencie usiluje Ci pojechac po ambicji!!!)
    :-)))

    no może troche pojechałeś:-) ale wierz mi jestem tylko człowiekiem i
    uważam,że tej odpowiedzi powinni udzielić osoby obeznane dobrze z k.k. a mi
    cieńko idzie ale staram się i w tym być dobrą ,kto wie gdzie człowieka
    poniesie :-)))

    a tu bardzo szczerze: nie chciałbyś usłyszeć mojej odpowiedzi :-) jeszcze
    wyszłoby na to,że jest bardziej drastyczna niż Twoja :-))

    Sandra