eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
  • Data: 2009-01-30 21:33:06
    Temat: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    sok marchwiowy pisze:

    > Mnie się nasuwa takie określenie. Masz małe albo nie wydajne żenidło.

    Co ja Ci mam odpowiedzieć? I tak i nie. ;)
    Być może żenidło mam nieco za małe (jak na Twoje wymagania),
    ale nie aż tak, by gumki nie było na czym rozwinąć
    po wyjęciu jej z opakowania. ;P
    Zresztą - widziały gały, co brały.
    Co do wydajności to jak ją mierzysz? Jeśli w ilości potomstwa,
    to mamy troje dzieci (nie mam pewności, czy wszystkie moje):
    http://armar.net.autocom.pl/foto/dzieci/

    > Kupiłeś ją sobie żeby ograniczać jej wolność?

    Wiesz - to jest grupa prawnicza, więc weź pod uwagę,
    że prawo w jakiś sposób reguluje wzajemne stosunki
    przez słowa przysięgi małżeńskiej
    "miłość, wierność i uczciwość małżeńska".
    Jak już kobiecie miłość "przechodzi" (co przecież się zdarza),
    to jednak jakaś uczciwość powinna obowiązywać...
    Tak myślałem - stąd (wiem, że mocno) przesadzona reakcja.

    > Jak bym był jej bratem albo ojcem to za to ją uderzyłeś
    > miał bym sprawę o pobicie. Bo taka gnida od razu by poleciała
    > się poskarżyć.

    Oj, obawiam się, że byś mnie nie pobił, choć namiary już masz.
    Trzeba mieć (choćby małe) jaja, a nie posługiwać się... marchewką! ;)

    --
    Pozdrawia Marek