  • Data: 2024-01-29 22:29:32
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jan 2024 21:39:01 +0100, Shrek wrote:
    > Tak powiedział sierżant o 13. Więc jeśli nie kłamał to wiedzieli przed
    > 13. A jeśli mijał się z prawdą to od 13. Więc co njmniej od 13
    > wiedzieli. Do 18 nawet nie przejechali regularnym patrolem żeby zerknąć
    > czy rzezywiście bus tam stoi.

    > Dla nich chuj wie co, bo nie sprawdzili.

    Ale oni nie szukają tego busa, tylko własciciela busa o tych numerach.
    Aby go spytac co robił, i gdzie bus był w niedzielę.

    Hm, ciekawe w jakim trybie będą pytać :-)

    > No ogólnie nigdzie się nie spieszyli, czekali aż się moto rozpłynie i po
    > problemie.

    Jeszcze płyta z monitoringu musiałaby sie połamac.

    Ale się pospieszyłes, to sie nie dowiemy, ile by im to zajęło :-)

    > Podobnie jak nastolatka w andrychowie.

    > Bo moto się po prostu nie znajdują więc ich szukać nie warto

    Jak tablice prawdziwe i właściciel aktualny, to prosto dojdą do
    motorka.

    Gorzej z dziewczyną, jak z namierzania telefonu wyjdzie
    "gdzies w Andrychowie". To sie faktycznie nie ma co śpieszyc z
    namierzaniem ..

    > a nastolatki wracają jak się na
    > bolcu wyskaczą. No chyba żeby nie, to wtedy jest problem bo pismaki
    > napiszą w gazecie albo szreki w usnecie. Pierdolone pismaki:P

    No jakos tak ...

    > Albo by nie było - nie wiedzieli.

    Najwyzej by sie busiarza oskarżyło o więcej :-)

    > Hmmm. Pierdolenie. Jak znalazłem to mieli kim podjechać. Więc się da.

    Inny komisariat.

    > Dowiedzieliśmy się - przez dwa dni nie mogli znaleźć moto, który stał
    > obok dość charakterystycznego busa, którego znalazł amartor na grupie
    > którą czyta kilkadziesiąt osób. Czyli 1:0 dla amatorów. Profesjonalista
    > w tym czasie na tej samej grupie wymieniał co robię źle;)

    Oj tam.
    Należało poszukac właściciela busa. W Wyszkowie.
    I ktos to najwyraźniej zrobił, w poniedziałek rano,
    i to skutecznie, skoro adres na działki dostali.
    W sam raz mogła spłynąc wiadomość ok 13-tej.

    > Skoro ja znalazłem, to znaczy że się da. Wiedzieli gdzie szukać co
    > najmniej 5 godzin wcześniej.

    To po prostu cud. I trzeba najpierw ustalic miejsce.
    Bo jak chcesz w całej Polsce szukac jakiegos przeciętnego pojazdu,
    na nieznanych numerach ..

    > A jeszcze wcześniej dostali adres świadka,
    > który wiedział kto ten moto zapierdolił.

    Skąd wiesz - moze go odwiedzili lub wezwali.

    No ale skoro on wie dokładnie, to też mało użyteczny.
    Józek i Ziutek ukradli, mieszkaj gdzies tu na osiedlu, i siadają na
    tym murku ..

    > Przypomnę - do początku dostali namiary na świadka, który znał sprawców,
    > sprawcy zostali nagrani i monitoring został dostarczony.

    Ale nie powiedziałes, gdzie motocykl stoi :-)

    Wiec poszli z pewnym tropem, a nie przeszukiwali całego kraju :-)

    > Potem został
    > dostarczony na tacy adres gdzie znajduje się samochód sprawcy.

    Ale tez prawdopodobnie sami ten adres też odnalezli. Brawa.

    > Obok stał
    > na widoku skradzony pojazd odpowiadający rysopisowi i bez tablic. To
    > kurwa za mało? I nie ma że kurwa nie mieli ludzi, bo jak zadzwoniłem że
    > stoję obok swojego moto to się znaleźli.

    Ale też nie tak od razu. Poza tym nie wiesz, w którym to dokładnie
    rewirze - może uznali, ze w ich, więc nie wypada angażować innych
    komisariatów.

    > Nie sądzę żeby takową posiadał.

    Cos chyba powinien mieć, choc mozliwe, ze "czekałem na doniesienie
    dokumentów".

    > Dzień przed kradzieżą tablice miał. Więc nawet jak "odpadła" to trochę
    > za mało żeby uznać za porzucenie.

    Wczesniej żule mogli nie zwracać wiekszej uwagi ... i dopiero w
    niedzielę zauważyli, ze przeciez tablicy nie ma, a stoi już długo :-)

    No ale żule to jedno, a busiarz kupił z tablicą, czy bez ?

    J.