    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Mon, 22 Jan 2024 12:27:20 +0100

    On Mon, 22 Jan 2024 12:14:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jak pisałem takich akcji jest wiele, a do mediów trafiają tylko
    > niektóre. Po pierwsze najpierw rodzina próbuje sama. Jak da radę przez
    > Google namierzyć, to nikt Policji i Straży pożarnej nie angażuje i nikt
    > o tym "dramacie ugaszonym w zarzewiu" nie wie.

    Ale też nie pomogliście :-)

    > jak nie mogą, to proszą
    > Policję o pomoc. i znowu często takie podstawowe sprawdzenia powodują
    > odnalezienie. O tym przeważnie prasa się nie rozpisuje, ale możesz to
    > znaleźć na FaceBooku przykładowo. Prośba o pomoc i albo jej usunięcie,

    No, wystarczy opisac motocykl i busa :-)

    > albo informacja, że się znalazł. No i dopiero, jak to nie da pożądanego
    > rezultatu to się zaczyna akcja.
    > Żeby to miało sens, to trzeba przede wszystkim siąść i przeanalizować,
    > jakie mamy informacje, jakie mieć możemy oraz ile sił nam potrzeba.

    Jakbyscie mogli namierzyc telefon w miare dokładnie, to na pewno mniej
    ludzi i wysiłków by to kosztowało.

    > Bo jak pisałem nie można kilka razy na dzień ogłaszać alarmu i ludzi
    > ściągać tylko po to, by ich zawracać z połowy drogi. nie można bo w
    > jednostkach, gdzie mieli takie pomysły ludzie nie odbierają telefonów.
    > Młodzież teraz jest inna.

    W koncu są po służbie, i mogą być nietrzeźwi.

    Tylko jak widzisz - zaczyna sie od tego, ze "trzeba chciec".
    A skoro 99% ludzi samo się znajduje, to po cholerę szukać jakiejś
    zakochanej nastolatki na wagarach.

    I nie mówie - jak widac w 99% się sprawdza.
    Ale potem przychodzi te 0.1%, i zbieracie cięgi ...

    być może niezasłużone ... czasami.

    J.