  • Data: 2024-01-19 11:21:28
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2024 o 03:45, Marcin Debowski pisze:
    > Nie przesadzajmy. Wiekszość, z Tobą włącznie rozumie lub może
    > przetłumaczyć. Polskojęzyczność dotyczy języka komunikacji nie
    > cytatów. Dla popularnych języków regionu, jak niemiecki, angielski,
    > nie ma co MZ bawić się w językowego szeryfa.

    OK! To nie jest grupa na temat netykiety. Ja akurat w takich wypadkach
    korzystam z translatora a ostatnio ze sztucznej inteligencji, która
    nieźle sobie z tym radzi. Z tym, że w Twoim wypadku wydaje mi się, że
    wklejenie tego po polsku nie byłoby problemem. Mnie wyszło coś takiego:

    Całkiem nieźle moim zdaniem.
    --
    (~) Robert Tomasik