  • Data: 2024-01-18 06:36:24
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskażesz gdzie?

    Wskazywałem - strona orange.

    Lokalizacja GSM

    Telefon Twoich bliskich może być lokalizowany za pomocą technologii GSM
    lub GPS. Do lokalizacji GSM wykorzystywane są nadajniki BTS, za pomocą
    których każdy telefon łączy się z siecią komórkową. Ustalanie pozycji
    telefonu nie wymaga więc instalowania na telefonie Twojego dziecka
    żadnych dodatkowych aplikacji.

    Dokładność lokalizacji GSM uzależniona jest jednak od liczby stacji
    bazowych znajdujących na danym terenie. W centrum miast, gdzie
    urządzenia te występują w dużym zagęszczeniu, dokładność lokalizacji GSM
    wynosi od 50 do 200 m, poza centrum - od 200 do 400 m.

    Na ternie małych miast oraz wsi lokalizacja jest mniej precyzyjna -
    położenie może być określone z dokładnością od 200 m do 1 km.

    > wskaż źródło informacji, ze mogą, a gwarantuję Ci, ze przetestuję przy
    > kolejnych poszukiwaniach. Ale to musi być wiarygodne źródło, a nie
    > wypisywanie bzdur w necie.

    Wskazałem ci ci dostaje operator 112 w nomen omen krakowie. Na stronie
    policji stało napisane. Chcesz powiedzieć że policja kłamie na stronie
    czy że policji po złości tych danych nie udostępniają w razie poszukiwań
    osób których życie jest zagrożone. Bo na to drugie to chyba paragrafy są.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!