eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klientaRe: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Date: Thu, 28 Aug 2008 22:15:07 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <1rltrgvhhh7ul$.1pp8fymmqmvp$.dlg@40tude.net>
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl> <g8p6gc$s6v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20908ni-1.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219954514 14779 213.158.196.113 (28 Aug 2008 20:15:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2008 20:15:14 +0000 (UTC)
    X-User: jasko_bartnik
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551112
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 16:18:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po pierwsze, jeśli nawet miałbyś pokryć koszt tych dżemów, to na pewno nie
    > po cenie detalicznej. Sklep poniósł straty równe cenie hurtowej
    > pomniejszonej o podatek VAT. To może być nawet połowę mniej.

    Jakby juz kazali mi zaplacic to bym im kazal spakowac te dzemy, zebym mogl
    zabrac... w koncu place - wymagam :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1