eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-24 13:15:02
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Aug 24, 2:35 am, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Dnia 23.08.2008 Paweł Marcisz <p...@g...com> napisał/a:
    >
    > >> tyle że między ceną zakupu towaru a ceną na półce są jeszcze inne koszty
    > >> których istnienia raczysz nie zauważać :
    > > Raczę zauważać. To Ty nie raczysz czytać moich postów :-(
    >
    > No koszty transportu to pewnie by w to weszły (takoż parę innych) ale i
    > tak nie byłoby to sumarycznie równe cenie z półki.

    Przecież to właśnie napisałem w pierwszy poście...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1