eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klientaRe: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Date: Sat, 23 Aug 2008 21:12:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (X11/20080421)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <a...@n...lechistan.com>
    <d...@s...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <d...@s...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <3...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    X-Trace: news.home.net.pl 1219519023 91.206.96.25 (23 Aug 2008 21:17:03 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 14
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550383
    [ ukryj nagłówki ]

    r...@o...pl pisze:

    >> Jasne, a wchodząc zimą na targi należy się liczyć z tym, że dach hali
    >> targowej może się zawalić?
    >
    > Strzeliles sobie w stope - w tym przypadku "chcacymi" byli projektant,

    Bzdura.

    > wykonawca, wlasciciel. Ktorys z nich dal dupy - wiec nie dzieje sie
    > im krzywda gdy ktos ich za to uwala.

    No właśnie: konstruktor postawił niestabilną konstrukcję (w obu
    przypadkach) i teraz ma pretensje, że ktoś "za mocno tupał".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1