    From: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Date: Fri, 8 Oct 2004 22:19:14 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-238-89.gorzow.mm.pl

    > Mnie wyjaśniał??

    Między innymi Tobie też.

    > Przeczytaj na spokojnie wątek, panie iNFORMATYK bo chyba coś nie bardzo
    > idzie Ci obsługa ołtluka /o jego konfiguracji nie mówiąc - bo jej wogóle
    > nie poczyniłeś, az wstyd jak na informatyka/.

    , o obsługę outlooka i jego konfigurację to się nie martw.
    Masz kodowanie w iso... masz, to czego się czepiasz?

    > Najlepiej poczytaj poprzedni wątek tego samego autora dotyczące _tej
    samej_
    > sprawy.

    > No widzisz, nie wiesz komu i do czego odpisujesz i wychodzą babole.
    > Ponadto, nie mam zamiaru Ci tłumaczyć jak krowie na miedzy, ale _można_
    > doprowadzić do podania międzyfazowego napięcia li tylko do jednego

    Jak się chce to wszystko można, tylko pozostaje kwestia co ma do tego
    sąsiadka, gdyż do zawatowania bezpiecznika wcale nie trzeba manipulować
    kablami, tym bardziej, że są to kable do tablicy sąsiada.

    > mieszkania. Koniec, kropka, amen.

    Tak i w mieszkaniu tym pada jedynie komputer (dziwnym zrządzeniem
    wszystko oprócz zasilacza, który to właśnie jako pierwszy powinien paść) a
    reszta sprzętu typu TV, wideo i wiele innych tego typu sprzętów przeżyło to
    bez strat. Natomiast komputer, który cytuje: "Poza tym w momencie wlaczania
    zasilania, po awarii, komputer byl odlaczony!" akurat raczył się spalić.
    Chyba sam w to nie wierzysz co piszesz. Natomiast każdy elektronik Ci powie,
    że zasilacz impulsowy potrafi paść na tyle brutalnie, że na płytę idzie
    około 60V, Czyli takie napięcie jakie jest na trafie w tym zasilaczu. Przy
    czym wcale do tego 400V wcale nie potrzebuje.