  • Data: 2015-08-21 11:00:39
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale wiesz, że nie dyskutujemy o tym "czy wiedział" i "czy zostałby skazany"?

    Ależ ja się na 200% zgadzam że zostałby skazany przez zwycięzców sądzący
    zwyciężonych w duchu udowodnienia "Oni byli gorsi" (Bombardowania Hamburga,
    Drezna, Tokio, Hiroszimy...; masowe gwałty) i "Dlatego musieliśmy dogadać się
    nawet z komuchami". To wyłącznie kwestia tego jak ładnie i prawniczo elegancko
    wyglądałby dowód.

    --
    A. Filip
    Psu, który ma pieniądze, mówi się: ,,Szanowny panie psie". (Przysłowie arabskie)