eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnieść obowiązek nauki "urzędowej". › Re: Znieść obowiązek nauki "urzęd owej".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: MarcinS <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znieść obowiązek nauki "urzęd owej".
    Date: Sat, 27 Aug 2005 13:46:40 +0200
    Organization: die Fabulösen Thekenschlampen
    Lines: 45
    Message-ID: <depjrh$35v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dehkav$n37$3@atlantis.news.tpi.pl> <deibh9$4i9$1@news.onet.pl>
    <deic4f$1ih$4@news.onet.pl> <deiihf$la6$1@news.onet.pl>
    <c3968$430e1d3c$3eb3302e$24774@news.chello.pl>
    <dell2l$31o$2@inews.gazeta.pl>
    <a63b8$430ef167$3eb3302e$4676@news.chello.pl>
    <denhgr$hnc$4@inews.gazeta.pl> <denhsa$dd3$3@nemesis.news.tpi.pl>
    <denian$lvc$1@inews.gazeta.pl> <denj5t$433$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <dep0u9$h1e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    NNTP-Posting-Host: softcom168.sfc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1125143219 3263 213.76.167.168 (27 Aug 2005 11:46:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Aug 2005 11:46:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <X...@1...7.19.101>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:322816
    [ ukryj nagłówki ]

    poreba napisał(a):

    > Prezentujesz poglądy bardzo zbieżne z ostatnio nachalnie...

    ostatnio,
    od kiedy pamiętam (także gdy sam się kształciłem na poziomie szkoły
    średniej) była krytyka, że pakuje się do głowy dużo i bez sensu.

    > Tylko Ci się wydaje, że nie potrzebowałeś.

    _nigdy_ nie potrzebowałem wiadomosci z chemii, fizyki, geografii,
    matematyki (ponad szkołe podstawową ta matematyka - a wlasciwie algebra).
    Więc mi nie wmawiaj co mi w życiu było potrzebne a co nie.
    Jako dowód: zdaje się, że różniczkowanie jest elementem (albo
    przynajmniej było) programu z matematyki.
    NIgdy tego nie miałem (tak wyszło - czasu zabrakło) i nigdy nie bylo mi
    to potrzebne.
    Dzięki temu miałem czas czytac źródła historyczne i opracowywać tematy z
    historii na tej podstawie, a nie na podstawie podręczników.

    > A wiedza GDZIE szukać, to już element wszechstronności.
    > Gdybyś nie miał bladego pojęcia o geografii nie wiedziałbyś g
    > dzie przylepić pojęcie "Ekwador"

    Tak bardzo mieszasz argumenty, że dyskusja jest niemożebnie trudna.
    Czy ja mówię, że ma nie być w ogóle przedmiotów.
    Pokazmy dzieciakom globus, mapy, nauczmy czytać, powiedzmy o krajach
    kontynentach itd itd.
    Ale po co wiedza o ilości eksportowanego cukru w latach 2002- 2004? Czy
    ilości upraw buraka cukrowego ?

    > Nie upieram się przy jakiejś szczególnej zdolności naszej
    > młodzieży do analizy i wnioskowania.
    > Tylko podany przykład jako argument budzi moje wątpliwości.

    ok :)



    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1