  • Data: 2005-08-27 11:09:52
    Temat: Re: Znieść obowiązek nauki "urzęd owej".
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinS <s...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:dep0u9$h1e$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > dopuszczasz się manipulacji - jak mniemam nieświadomie.
    > Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź?

    Prezentujesz poglądy bardzo zbieżne z ostatnio nachalnie...

    > powaznie?
    > no popatrz, a mnie humaniście nigdy w życiu się to nie przydało.
    > A gy mi coś potrzebne szukam informacji.
    Tylko Ci się wydaje, że nie potrzebowałeś.
    A wiedza GDZIE szukać, to już element wszechstronności.
    Gdybyś nie miał bladego pojęcia o geografii nie wiedziałbyś g
    dzie przylepić pojęcie "Ekwador"

    > Poza tym - gdzieś ty widział inżyniera po średniej szkole?
    Pisałem nieco ogólniej, a akurat o inżynierach opinie do mnie
    dotarły. A i wykształcenie to nie jeden etap, to cały system.

    > z wyjasnieniem "za" i "przeciw" jednego i drugiego nie.
    > chodzi o to, że oni nie wiedzą _co_ powiedziec,
    > a nie _jak_ powiedzieć.
    Nie upieram się przy jakiejś szczególnej zdolności naszej
    młodzieży do analizy i wnioskowania.
    Tylko podany przykład jako argument budzi moje wątpliwości.

    --
    pozdro
    poreba