  • Data: 2023-08-17 09:14:11
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Aug 2023 01:52:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie dziwi Cię to? Bo nie tak.

    > Musi jakoś motocykl wyrejestrować.

    Czyli w takich przypadkach nie da sie nie przyjąć zgłoszenia? :-)

    Bo notatka, to by pewnie gdzies tam szybko znikła z "obiegu"
    i nawet jakby był "podejrzany do sprawdzenia", to potem zostaje
    "czysty"/nienotowany :-)

    > Jeszcze chwila i zaczniesz go bronić przed Policją :-)

    Jesli lumpy były wiarygodne, a policja na siłę chciałaby mu dokleic,
    to czemu nie bronić.

    Tylko na razie na doklejanie nie wygląda, a jak było naprawde ... nie
    wiemy.

    J.