    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo
    zegarem.
    Date: Mon, 11 Sep 2023 01:26:26 +0200
    <ud7rm6$gjo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ud7td1$hue$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hgz80voq0yyz$.1j7kbe4b2tjrw$.dlg@40tude.net>
    <ud7v0q$isc$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <kmkli72e1gyl$.1976sfrpaah7p$.dlg@40tude.net>
    <ud9stl$p8h$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udana2$2kut4$1@dont-email.me>
    <udanhm$69s$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udaprb$7p5$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udav39$gku$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udbiu9$pai$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <udbrhq$tl9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udl0co$56q$2$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 10.09.2023 o 20:07, Shrek pisze:
    > Są jedno:P
    > To nie jest przejście podziemne tylko przejście pod mostem.

    Jaka jest definicja przejścia podziemnego? Bo ja uważam, że to takie,
    które jest poprowadzone pod powierzchnią nawierzchni jezdnej. To, czy to
    jest technicznie tunel, przepust czy wiadukt / most, to jest tylko
    sposób realizacji. Większość pieszych nie ma zielonego pojęcia, co to
    jest, ale korzystają. To jest pod mostem, a inne bedzie pod zegarem albo
    lipą. Nadal będą podziemne.

    > Pewnie dlatego że w miejscu gdzie przechodził pieszy nie ma przejścia a
    > ty pisałeś że jest.

    Od początku pisałem, że są 100 metrów obok. Co więcej, nikt tam
    mieszkający nie obchodzi domu towarowego od strony Wisły, tylko "za
    plecami", bo tak przez przejście po prostu jest bliżej - jeśli idzie od
    Zwierzynieckiej. A jak idzie od Wawelu, to pod mostem.

    O ile tam jakoś szczególnie tego nie przebudowano, to ten pieszy musiał
    wejść na skrzyżowanie jezdnią, albo skakać przez bariery. Stawiam, że
    wszedł jezdnią omijając bariery na przejściu dla pieszych.

    --
    (~) Robert Tomasik