  • Data: 2023-09-02 02:29:14
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z matematyki :-)

    A czy ten twój wzór matematyczny uwzględnia najebanego kierowcę, który
    zapierdala po mieście?
    Dzielisz prędkość przez ilość promili, czy mnożysz prędkość razy ilość
    promili?
    Czy może jeszcze inaczej?
    Wiek kierowcy plus jego waga dzielisz przez przez ilość promili razy
    ilość lumenów pobliskiej latarni podzielone przez niezdiagnozowaną wadę
    wzroku razy prędkość plus twardość ogumienia podzielona przez uśrednioną
    grubość tarcz hamulcowych razy współczynnik tarcia klocków pomnożony
    przez zawartość wilgoci w powietrzu podzieloną przez ilość decybeli
    trąbienia minus opór powietrza do kwadratu siły z jaką zasznurowane miał
    sandały?

    Bo wiesz... ja bym jednak chciał wiedzieć jak doszedłeś do sedna sprawy,
    że należy tego pieszego oskarżyć o śmierć 4 osób.
    Podzielisz się wzorem matematycznym, z którego wyszło ci, matematycznie,
    że to ten pieszy spowodował wypadek?
    Bo jakbym nie liczył, to mi za każdym razem wychodzi, że najebany
    kierowca zapierdalał przez miasto.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr