  • Data: 2023-09-01 22:01:41
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2023 o 13:32, J.F pisze:

    > akurat tego w komentarzach nie zauwazylem.

    W jakich komentarzach? U nas jest to w przepisach. Nie chce mi się
    szukać których konkretnie. Sądzę, że u nich też.

    > Ale przepisy drogowe maja wspólne.
    > Rejestracje ... jakos centralnie koordynowaną, bo o ile urzędy są
    > chyba rejonowe, to ktos musi zakres numeracji przydzielac.
    > No i mandaty i pukty są centralne :-)

    Pewny jesteś tego, co piszesz? Pytam, bo nie chce mi się drążyć, ale
    chyba nie do końca masz rację.

    > To moze jednak nie pisać tak kategorycznie.
    > Najebał sie, za szybko jechal, co kosztowało go życie i 3 kolegów.
    > I o mało co pieszego jeszcze nie przejechał.

    Ciągnik ma trzy sprawne koła. :-)

    > Co wiecej - podobno wczesniej prowadził jeden trzeźwy, ale kilkaset
    > metrow wczesniej się zamienili i właściciel wrócił za kierownicę.

    O czym pieszy nie wiedział, więc jakie to ma znaczenie?

    > Tylko ze chyba sie wyjasnilo, ze wcale nie chciał skrecac w lewo.

    A ktoś twierdził, że chciał? Bo moim zdaniem po prostu wprowadził pojazd
    w nadsterownośc.

    --
    (~) Robert Tomasik