  • Data: 2023-09-01 12:33:09
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Sep 2023 09:56:09 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Mnie bardziej wkurza inna praktyka. Przychodzi. Naciska. Rozgląda się i
    > przechodzi na czerwonym. Podjeżdża samochód i czeka przy pustym przejściu.

    No ale czyja to jest wina - pieszego, prawodawcy, czy zarządu dróg,
    ktory ustawił za długą zwłokę, albo w ogóle nie powinien tam swiatel
    stawiac?

    Z ciekawszych wynalazków:
    -system "all red" - na jezdni sie pali stale czerwone.
    jak samochód sie zbliza, to mu sie zapala zielone.
    czasy tak dobrane, ze jak jedzie 50km/h, to nawet nie musi hamowac.

    -drobne przeciwienstwo - samochodom pali sie zielone.
    ale jest radar czy petle indukcyjne, i jak za szybko jedzie, to mu
    sie zapala czerwone.
    Tylko mam nadzieję, ze zielone dla pieszych włączają z odpowiednim
    opóźnieniem, albo wcale ...

    J.