  • Data: 2023-08-30 01:18:43
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2023 o 18:07, J.F pisze:
    > On Tue, 29 Aug 2023 17:47:11 +0200, Kviat wrote:

    > Ale mozna spojrzec na Niemcy - pierwszenstwo pieszego ograniczone,
    > na wiekszosci przejsc swiatla, a takich bez swiateł to bardzo mało ...
    > wiec pieszy przechodzi bez przejscia i ochrony nie ma.

    Twierdzisz, że w Niemczech kierowcy mogą bezkarnie rozjechać pieszego
    poza przejściem?

    > Teraz takie przepisy, ze jak widzisz przejscie, to musisz patrzec po
    > chodniku.
    > A jak przejscia nie ma, to nie musisz.

    Muszę. Inaczej nie potrafię.
    Przepisy nie zawęziły mi pola widzenia.

    Poza przejściami mam zakładać kalpy na oczy, bo nie muszę widzieć
    chodnika, a przed przejściami je zdejmować?
    Czy o co ci chodzi?

    Tobie się zmienia pole widzenia w zależności od obecności/nieobecności
    przejścia dla pieszych? To się jakoś trenuje żeby nabyć taką umiejętność?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr