  • Data: 2023-08-30 02:23:48
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2023 o 01:18, Kviat pisze:

    > Twierdzisz, że w Niemczech kierowcy mogą bezkarnie rozjechać pieszego
    > poza przejściem?

    Nie, ale w Niemczech piesi nie włażą pod koła pojazdów - nawet tych
    przekraczających prędkość. I już nie o przepisy chodzi, a rozsądek.

    > Muszę. Inaczej nie potrafię.
    > Przepisy nie zawęziły mi pola widzenia.

    Ale krzaki słupy czy drzewa mogą.

    > Poza przejściami mam zakładać kalpy na oczy, bo nie muszę widzieć
    > chodnika, a przed przejściami je zdejmować?
    > Czy o co ci chodzi?
    >
    > Tobie się zmienia pole widzenia w zależności od obecności/nieobecności
    > przejścia dla pieszych? To się jakoś trenuje żeby nabyć taką umiejętność?

    Wygląda na to, że kierujący dostrzegł pieszego i zaczął reagować zanim
    ten wszedł na jego jezdnię. Jechał zbyt szybko, by podjąć skuteczne
    działania.

    --
    (~) Robert Tomasik