  • Data: 2023-08-28 11:49:27
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Aug 2023 00:39:13 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Poszukaj fotek z miejsca.

    Widzialem - komus mogła ocalec.

    > Oczywiście masz rację. Ale jeśli nie żyli, to nie można zarzucić
    > nieudzielenia pomocy.

    I tu wracamy do dyskusji co to znaczy "nie żyli".
    Serce nie biło? Może nie biło, ale to nic nie znaczy.
    Moglo jeszcze ruszyc.
    Aktywnosci mózgowej nie było? Tego nie wie nikt, skoro nie zbadali.

    Lekarz stwierdził zgon? Stwierdził, ale później.
    Jak dojechal, albo jak dowiezli do szpital.

    Jaką godzinę wpisał w karcie/akcie zgonu?
    Jak ze swojego zegarka, to znaczy, ze wczesniej żyli :-)

    Tyle moje zdanie, co na to przepisy i zwyczaje to nie wiem.

    J.