    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Sat, 26 Aug 2023 17:17:09 +0200

    On Sat, 26 Aug 2023 14:49:42 +0200, Shrek wrote:
    > Znalazł się pieszy z karakowa.
    > Robert - dwa pytania inspirowane oczywiście sprawą mojego moto:
    >
    > - jak go znależli, skoro chuj było na tych nagraniach widać, a jednak
    > dotarli do tego że jest za granicą i gdzie, a u mnie dwóch żuli co co
    > dzień siedzą na tym samym murku się nie dało?
    >
    > - po co - co ten "świadek" miałby zeznać, skoro się wszystko nagrało?

    Ch* było nagraniach widac przecież :-)

    Pytanie raczej, w jakim trybie go przesłuchiwali czy chcą przesłuchac,
    skoro mu zarzuty grożą.

    No i czy to tak wolno "poszukiwać swiadka", jesli sie poszukuje
    oskarzonego :-)

    J.

    P.S. popatrzec po monitoringach kawalek, liczba ludzi ktorzy
    spacerowali tą trasą i ich telefon sie logowal do odpowiednich BTS w
    pasujących godzinach ... raczej nie bedzie zbyt duza.
    Ale policja chyba nie ma dostepu do takich danych.

    Wszyscy sa podejrzani, wiec wystąpic o logowania wszystkich telefonów
    z kraju? :-)

    Jeszcze gdzies tam google zapamietuje lokalizacje smartfonów z
    androidem, ale czy policja ma do tego dostęp ... chyba nie.
    Ale czy google tego nie sprzedaje kazdemu chetnemu ... partnerowi?

    J.