  • Data: 2023-08-26 18:08:51
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 26 sierpnia 2023 o 18:01:04 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > No ale po co?

    Żeby sprawa stała.
    Uprzedzę pytanie - nie wiem, komu i dlaczego może
    zależeć, by stała.

    > Poważnie ich szukają - w jakim charakterze - świadków?

    To jeszcze pamiętam z czasu po zdarzeniu.
    A to zaraz 12 lat będzie.
    Szukać bardzo nie trzeba, lista pasażerów jest.
    Nawet widziałem na jutubie film z wnętrza pokładu.
    Tylko pasażery mają prośby polskiej prokuratury w d4.
    I sprawa stoi - a przynajmniej ja nie słyszałem,
    by się ruszyła, nie mówiąc o zakończeniu.
    Oczywiście kapitan zadziałał perfekt w tych
    okolicznościach - ale być może był ich winny.
    No i popsuł ładny samolot, i to jeszcze lizany ;>