eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnalazł się pieszy! › Re: Znalazł się pieszy!
  • Data: 2023-08-26 18:56:24
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 26 Aug 2023 18:24:44 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 26.08.2023 o 18:08, Dawid Rutkowski pisze:
    >>>> Może nie chodziło o to, by znaleźć, tylko by szukać.
    >>> No ale po co?
    >>
    >> Żeby sprawa stała.
    >> Uprzedzę pytanie - nie wiem, komu i dlaczego może
    >> zależeć, by stała.
    >
    > Trochę dziwne... Nawet ciężko uzasadnić szukanie świadków bez znaczenia
    > na innych kontynentach - albo zebrali dowody albo nie zebrali i już nie
    > zbiorą i do umorzenia.
    >
    >> Oczywiście kapitan zadziałał perfekt w tych
    >> okolicznościach - ale być może był ich winny.
    >> No i popsuł ładny samolot, i to jeszcze lizany ;>
    >
    > Kapitan to kapitan.Ciekawsze jest to że że nikt instukcji nie poprawił,
    > bo przecież wszystko było dobrze, mimo że wywalony był bezpiecznik nie
    > opisany w manualu do sprawdzenia. No ale wtedy trzeba by przyznać że
    > boeing popełnił błąd.
    >
    > "4.1.1.2. Zmodyfikować powyższe cztery listy kontrolne poprzez dodanie
    > podpunktu że
    > w przypadku niezadziałania alternatywnego systemu wypuszczania podwozia
    > załoga lotnicza powinna sprawdzić bezpieczniki C4248 LANDING GEAR -
    > ALT EXT MOTOR i C829 BAT BUS DISTR.
    > Odpowiedź firmy Boeing na zalecenie 4.1.1.2.
    > Boeing nie zgadza się z zaleceniem, że do aktualnej listy kontrolnej
    > powinien zostać dodany dodatkowy podpunkt. Listy kontrolne QRH dotyczące
    > nienormalnych sytuacji są opracowywane aby dać załodze wskazówki
    > dotyczące pojedynczej niesprawności konkretnej funkcji lub systemu. QRH
    > jest krótką instrukcją i nie zawiera kombinacji wszystkich możliwych
    > wielokrotnych awarii wszystkich systemów, gdyż to spowodowałby jego
    > złożoność. Instrukcje dotyczące list kontrolnych informują, że zakłada
    > się iż przed rozpoczęciem czynności zawartych w listach kontrolnych
    > dotyczących sytuacji nienormalnych (NNC) elementy sterujące
    > poszczególnych systemów są normalnej konfiguracji odpowiadającej danej
    > fazie lotu,. W odniesieniu do rozważanego zdarzenia normalna konfigu"

    Moze dupochron, a moze sie nakladają normalne lotnicze
    wytyczne/zwyczaje/przepisy.
    Ze skoro bezpiecznik wybił, to był jakis powód i najpierw nalezy
    usterke usunąc, a nie bezpieczniki wciskac, bo to pożarem grozi.

    Kolejna sprawa - to inny bezpiecznik, ale na tym samym panelu i
    niedaleko tego istotnego.
    Nie zauważyli, ze wyskoczyl, rozłaczyl, ale nie wyskoczyl,
    czy zauwazyli, ale nie mowili, bo to inny bezpiecznik.

    Twierdzą, ze nie był wybity jak sprawdzali, ale czy mozna wierzyc?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1