  • Data: 2004-10-27 16:59:04
    Temat: Re: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Zacząć od ściągnięcia dzieciaków z ulic.

    Ładnie to zabrzmiało. Proponujesz zatrudnić jakeigoś hycla?

    > Muszą mieć co robić, bo im się nudzi. Zajęcia pozalekcyjne
    > - w szkole, w klubach osiedlowych. Obowiązkowe, ale bez
    > przymusu co do wyboru.

    Och, jaka łaska... Można sobie wybrać rodzaj niewoli...

    A wydawało się, że faszyzm umarł.

    > Tych z nadmiarem energii -
    > do sekcji boksu. Jak się taki dres nagania na treningu i natłucze w
    > worek to jest duża szansa, że zamiast się szwendać po ulicach to
    > pójdzie do domu odpocząć. Innego do sekcji podnoszenia ciężarów - kadry
    > na olmpiadę trzeba wyłapywac jak najwczesniej. A jak komuś sport nie

    Znowu jakieś łapanki?

    > odpowiada, to popołudniowe warsztaty - np. stolarskie - jak jeden z
    > drugim się dowie ile potrzeba wysiłku by coś zrobić to może mniej
    > chętnie będzie niszczył. Oczywiscie wszystkim to nie pomoże, ale

    Hmmm... Gdzieś coś takiego niedawno w TV widziałem... Co to było? Aaa!
    Już wiem! Discover Channel. Program o hitlerjugend.

    > niektórym na pewno. Niektórzy nie wpadną w złe towarzystwo, niektórzy
    > się wyrwą i będą porządnymi ludźmi. Warto spróbować.

    Jawohl! Sieg Heil!