  • Data: 2004-10-27 18:35:46
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kubaz <k...@t...wytni-to.pl> napisał(a):

    > no dobrze, ale wszystko sprowadza sie do jednego: dlaczego takie wychowanie
    > sie odbywac kosztem wolnego czasu uczniow (lub zajetego przez inne
    > obowiazki)?

    Na to pytanie nie odpowiem bez znajomości treści zarządzenia dyrektora.

    Twój opis sytuacji jest bardzo niedokładny, na moje oko zawiera też
    przekłamania dotyczące stanu faktycznego, choćby dlatego, że obecnie stosowana
    w szkołach procedura wystawiania ocen zachowania nie przewiduje czegoś takiego
    jak "obniżanie oceny". Każda szkoła ma dokładnie opracowane kryteria, jakie
    uczeń musi spełnić na poszczególne oceny. Przypuszczam więc, że tego typu
    prace na rzecz szkoły są po prostu ujęte w kryteriach na oceny wyższe i pewnie
    jeżeli już mówiono o ewentualnych konsekwencjach ich niewykonania, to nie na
    zasadzie obniżania oceny, ale niespełnienia warunków uprawniającyh do
    wystawienia ocen wyższych niż poprawna na przykład.

    RG