  • Data: 2004-05-05 14:39:40
    Temat: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : P.S.2 Sam chyba nigdy nie probowales zakladac rodziny.Myslisz ze osobe
    : ,ktora poznasz po paru miesiacach znasz juz?Mi zajelo to 5 lat zanim
    : zrozumialam ,ze nie jest wart ani mnie ani naszego syna.Wyprowadzil sie do
    : swojej mamusi, bo tam mu bylo lepiej.
    : Przepraszam , ze chcialam zalozyc rodzine i miec normalny dom.Wedlug
    Ciebie
    : kobieta, ktora decyduje sie na rodzine , ale po paru latach jej nie
    wychodzi
    : jest po prostu dziwka.Przynajmniej ja tak wnioskuje z Twojej wypowiedzi.
    : Pozdrawiam
    : Ada

    niekoniecznie dziwka, jak to napisalas, ale zanim sie ktos zdecyduje na
    dziecko
    ( a to jest cholerna odpowiedzialnosc ) to warto pobyc troche razem.

    EOT