    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana ceny towaru
    Date: Sun, 30 Mar 2008 18:07:51 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 30.03.2008 Paweł Marcisz <p...@g...com> napisał/a:
    > prawo odstąpienia. Inaczej: klient ma prawo odstąpienia tylko dopóki
    > termin nie nadejdzie. To, że nie nastąpił jeszcze moment, od którego
    > się ów termin będzie liczyć, jest w takim układzie bez znaczenia.

    "Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy
    się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od
    dnia jej zawarcia."

    Termin, tu (w moim rozumieniu) zakres czasowy, ale może być jak napisałeś
    określony punkt w czasie. Konsument może odstąpić od umowy tylko w tym
    terminie. Czy to będzie przedział, czy dany moment, to on bez wydania
    towaru nie zaistnieje, więc nie jest MZ spełniony warunek umożliwiający
    odstąpienie.

    To już prędzej przekonałoby mnie stwierdzenie, że taka interpretacja nie
    jest zgodna przeznaczeniem tego prawa :)

    --
    Marcin