  • Data: 2008-04-01 05:34:51
    Temat: Re: Zmiana ceny towaru
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Sęk w tym, że czekam już ponad miesiąc. Zgodnie z radami wysłałem ponaglenie

    Możesz odstąpić od umowy:

    # Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego
    art. 12
    1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien
    wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni
    po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz