  • Data: 2017-09-14 13:21:18
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:43:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Różne firmy podawałeś w tym wątku - DPD, Geis - jak się zdecydujesz na
    > jakąś konkretną i podasz dokładnie na jakich warunkach wysyłałeś, to
    > można podyskutować. Teraz, to tylko bicie piany.

    Spróbuj jeszcze raz ten watek przeczytać ale tak abyś zrozumiał o co chodzi.
    Zrozumiesz o czym pisałem odnośnie DPD a o czym jest dyskusja odnośnie GEIS.
    Dla ułatwienia przypomnę Tobie że dyskutujemy o tym czy kurier miał obowiązek wstawić
    przesyłkę za furtkę czy może jak Radosłąw radził miałem biegać do samochodu. Warunków
    na jakich wysyłałem Tobie nei podam bo po raz kolejny tutaj napiszę że nie wysyłałem
    a odbierałem. Spokojnie wątek przeczytaj jeszcze raz to dojdziesz o co chodzi.

    > Napisz co odpowiedzieli na reklamację.

    Po raz kolejny piszę że reklamacji nie składałem i nie zamierzam składać

    > To źle, bo nie wiesz jakie warunki wykupił sprzedawca - więc to jego
    > powinieneś się o to pytać.

    jego przesyłki odbiorcy maja odbierać z samochodu albo że kurier koło furtki stawia
    ale przyznasz że jest to mało prawdopodobne.

    > Może po prostu jest zapis, że paczek powyżej 30kg się nie wnosi.
    > Zatem przepisy obowiązują,

    I na podstawie tego przepisu wywnioskowałeś że firma kurierska nie musi dostarczyć
    "pod adres" przesyłek cięższych jak 30kg? A taką usługę świadczą
    Podpowiem Tobie- mogli np dwóch ludzi oddelegować
    Maja w usłudze dostarczenie pod podany adres przesyłki do 50kg to powinni je
    dostarczać.
    A dlaczego więc zdjął tą przesyłkę z auta(HHDS nie miał) Kolejna ciekawostka;)

    >i pewnie takie zostały ci podane w odpowiedzi
    > na reklamację, ale po co to nam pokazywać,

    Wskaż proszę w którym miejscu pisałem że złożyłem reklamację na niewstawienie paczki
    za furtkę?

    >lepiej potrollować jakie to
    > firmy kurierskie niedobre.

    Obowiązku dyskutowania nie masz.
    Szczególnie jak nie wiesz o czym dyskusja a głos zabierasz.