  • Data: 2017-09-14 14:24:52
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-14 o 14:19, Kris pisze:

    > Ale co tu bhp mieszasz. Czy przepisy BHP zabraniają firmą kurierskim dostawę "pod
    drzwi" przesyłek powyżej 30kg?

    > Pewny jesteś czy zgadujesz?

    > A no
    > Więc trzeba uważać kupując coś u sprzedawcy który wysyła kurierem(dla urozmaicenia
    DHL przyjmijmy)bo może się okazać że przesyłka do odbioru pod tablicą z nazwą miasta
    bo taką umowę sprzedawca ma z DHLem;)

    Ale tak może być, sa przecież usługi typu 'paczka w ruchu' itp. Dlatego
    napisałem w innym poście, że tu pretensje należy miec do wysyłającego,
    ze skorzystał z opcji zubożonej o usługę dostarczenia pod drzwi.

    --
    http://polpodroznik.com