  • Data: 2008-04-08 20:52:06
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ftg9s8$kda$2@news.onet.pl...
    > I wlasnie dlatego "szpiegowanie" niesie za soba rysyko podpadniecia pod
    > paragrafy...

    Szpiegowanie owszem. Analiza ruchu we własnej sieci...
    BTW.
    Sytuacja z TP sprzed kilku lat. Dzwoni klient ze ma "przesłuchy i trzaski na
    lini",
    Pani robi pomiar lini i stwierdza ze wszystko OK i że linia czysta.
    Klient nadal sie upiera, że jest do bani i żąda uznania reklamacji i rabatu.
    Wowczas pani brała delikwenta na tzw obserwacje i za każdym razem,
    jak miszczu rozmawiał to zapalała się czerwona lampeczka i pani słuchała,
    czy wszystko OK. Jak tylko jeszcze raz sprobowal zadzwonic ze jest kicha
    to dostawał reprymende.

    I jak to nazwiesz? Dodam tylko że każdy pracownik podpisywał glejd o
    tajemnicy.

    Szolek