  • Data: 2010-04-14 07:50:16
    Temat: Re: Zgubiono kart pacjenta - co dalej?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > Kserograf wynaleziono już dawno. U lekarza rodzinnego z którego
    > korzystam, od zawsze panuje zasada, że wszystkie oryginały wyników
    > badań są kserowane do historii choroby i oddawane pacjentowi.

    U mnie jest nowoczesność w domu i w zagrodzie, i 90% wyników mam w
    postaci papierowej i cyfrowej, i drukuje się tylko wkładki do histori.
    Tylko z hormonów nie ma bo się nawet serisanci firmy nie potrafią do
    tego kombajnu podpiąć kompem. I chyba z czegoś tam jeszcze, a z tego
    drugiego nie korzystam.

    Co nie zmienia faktu że oryginały papierowe z podpisem i pieczątką
    badajacego są zawsze na oddziale a potem w archeo.

    Można skserować i dać KSERO pacjentowi, czy wydrukowac z kompa, ale
    oryginał zostaje. Mam biegać z moimi kserówkami do notariusza żeby
    je poświadczał za zgodnośc z oryginałem, bo chcę oryginał oddać
    pacjentowi?

    Pamiętaj że przed sądem ksero niepotwierdzone to marny dowód.

    --
    Pozdro
    Massai