  • Data: 2008-09-29 21:19:15
    Temat: Re: Zgoda SM na prace remontowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Lodzermensch wrote:
    > witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > A jak wygląda sprawa własności mieszkania? To znaczy że spółdzielnia
    > może mnie wywalić na bruk w dowolnej chwili? Mimo że moje prawo
    > własności potwierdził sąd?

    a ty jesteś właścicielem mieszkania, czy "prawa do mieszkania".
    Jednym słowem masz pełną własność, czy tylko mieszkanie własnościowe.
    Bo jak to drugie, to właścicielem mieszkania jest spółdzielnia, tak samo
    jak całego bloku.
    Ty jesteś tylko właścicielem pokraki prawnej, która nazywa się "prawo do
    mieszkania".