  • Data: 2007-09-12 07:57:31
    Temat: Re: Zgloszenie zmiany numeru telefonu firmowego
    Od: "alex" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak napisałem wyżej nie chce mi się sprawdzać czy gdzieś w jakiejś
    > ustawie jest zapisany obowiązek zgłaszania zmian na tych polach. Jak znam
    > życie to tak.

    art.7b. UoDG określa co powinno zawierać zgłoszenie i nie ma tam nic o
    telefonie
    art. 5 ustawy o nip określa co powinno zawierać zgłoszenie i też nie ma tam
    mowy o telefonie

    i nie jest istotne czego życzą sobie urzędy ani co zgłosiliśmy na urzędowym
    formularzu, istotnym aby żądania aktualizacyjne nie wykraczało poza
    obowiązki narzucone przez ustawę, gdyż ona określa wymogi odnośnie tych
    danych.