    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zezwolenie na budow
    Date: Thu, 30 Jan 2003 10:27:12 +0100

    "Joker" <_...@p...onet.pl> wrote in message
    news:X8YZ9.31078$xv1.439603@news.chello.at...
    > Użytkownik "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > zatwierdzony
    >
    > Architekci z "górnej półki" nie lubią firmować cudzych pomysłów
    > z dwóch powodów:
    > - ambicja zawodowa

    Eee tam.

    A po comu "gorma polka"..
    Jesli pomysl jest ciekawy to nie ma problemu.
    Idzie sie do biura projektowego i proponuje,
    by zaproponowali co maja w "typowce" takiego,
    by mozna bylo zaadaptowac tak, jak "na koncepcji".
    Jak nie maja - pyta sie, czy mogliby cos takiego zrobic - i juz.

    Jak projekt jest ciekawy - to zrobia i jest tanio.

    No ale jescze trzeba miec (aby wybudowac)
    "warunki zabudowy" czyli WTZiZT.
    Jak juz beda "warunki" latwiej bedzie stwierdzic,
    czy "dany dom" je spelnia.

    Boguslaw