  • Data: 2002-11-04 11:26:51
    Temat: Re: Zezwierzącenie policji
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof C. wrote:
    > Witam,
    > i cytuję:
    >
    > "W dniu dzisiejszym, na wyjeździe z Sochaczewa zostałem zatrzymany przez
    > patrol Policji. Pozornie wydawałoby się, że słusznie ponieważ z pasa do
    > skrętu w lewo pojechałem prosto.

    Ci policjanci to faktycznie niezła hołota. Z drugiej strony jednak to
    chore dziecko nie jest usprawiedliwieniem dla piractwa drogowego.
    Dziecko widać nie było w stanie agonalnym skoro tatuś zamiast wezwać
    karetkę lokalnego pogotowia, wiózł je z Sochaczewa do "dobrego szpitala
    dziecięcego w Warszawie". Lokalne pogotowie albo samo założyłoby te dwa
    szwy, albo w razie problemów przewiozło dzieciaka do właściwego szpitala
    w Warszawie. Sam kiedyś jechałem na sygnale jako pacjent z Piaseczna do
    szpitala praskiego na ostry dyżur okulistyczny.
    Gość sam tak zamotał swoje zeznania, że komendant odpisze standartowym
    tekstem: "Po przesłuchaniu policjantów nie stwierdzono opisywanej
    sutyacji" A i z błędów ort. będzie miał polewkę.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek