  • Data: 2007-05-06 18:23:58
    Temat: Re: Zdobywanie dowodow lamiac prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    lawender napisał(a):
    > Czy osoba siegajaca sie sposobow lamiacych prawo w celu udowodnienia lamania
    > prawa przez inna osobe moze byc rowniez oskarzona?

    Rany... Weź może zatrudnij jakiegoś tłumacza, bo strasznie kaleczysz
    polską gramatykę...

    Ale do rzeczy: nie, nie może być 'również' oskarżona, bo jeśli człowiek
    A w sposób niezgodny z prawem zdobywał dowody na osobę B, to nie będzie
    oskarżony wraz z osobą B w sprawie przeciwko osobie B.

    Niemniej jednak A może zostać oskarżony za własne naruszenia prawa. Bo
    dlaczego niby miałby nie zostać oskarżony? Prawo złamał.

    > Mam na mysli np. podsluchiwanie czy tez robienie zdjec celem zdobycia
    > obciazajacych dowodow.

    A od kiedy robienie zdjęć jest łamaniem prawa??