eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdjęcie simlocka a utrata gwarancjiRe: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!c22g2000prc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Date: Sat, 8 Nov 2008 11:08:32 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <1...@c...googlegroups.com>
    References: <gf1qkk$86n$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0811072025550.3824@quad>
    <gf2747$irg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.253.185.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1226171312 26463 127.0.0.1 (8 Nov 2008 19:08:32 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2008 19:08:32 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c22g2000prc.googlegroups.com; posting-host=77.253.185.121;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.52 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562638
    [ ukryj nagłówki ]

    On 7 Lis, 21:06, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
    > To co mowi zacytowany przeze mnie punkt to to, ze sprzedawca / producent
    > jest zobowiazany do respektowania gwarancji jesli telefon zepsuje sie nie z
    > mojej winy, niezaleznie od tego co sobie napisze w umowie... Minimum 2
    > lata... Przynajmniej ja to tak rozumiem.
    >
    > Byla swojego czasu glosna sprawa goscia ktory pozwal +GSM i wygral. Czy to
    > nic nie znaczy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > FlashT


    Czytasz co piszesz? A jesli telefon sie zepsul bo dokonales w nim
    zmian?
    Podajesz przyklady z uokik, szkoda tylko ze tam pisze magiczne slowo
    "blokada". Czyli blokada a nie "wgranie nowego oprogramowania".

    Posluze sie twoim przykladem, wgrywasz swoj OS na laptopa. Latop taki
    ze wszystko ma zwenetrzne podpinane pod usb. A OS powoduje takie
    zarzadnie energia ze na usb ciagle masz skoki napiecia. Czy producent/
    sprzedawca powinien to naprawic?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1