  • Data: 2008-10-19 22:30:20
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe z sarną proszę o pomoc
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 23:50
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdga53$6iu$2@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ale twierdziłeś, ze to niemożliwie technicznie. Ja twierdzę, że
    > technicznie to jest możliwe, tylko nie ma sensu.

    No nie do końca. Na A4 nie ma skrzyżowań i jest duży pas zieleni po bokach.
    Na trasie Augustów-Lipsk jest pełno skrzyżowań i las tuż przy drodze. Do
    tego las jest w części prywatny...

    --
    Tristan