  • Data: 2009-02-03 23:06:41
    Temat: Re: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Nie, nie.. Są zakazane bo paskudne lewaki blebleble.

    Nie lewaki. Tacy co mają totalitarne zapędy i chcą decydować o sposobie
    prowadzenia życia przez innych.

    > Na szczęście jesteś w mylnym błędzie. Jeszcze całkiem społeczeństwo nie
    > zidiociało.

    Taa... przez całe tysiąclecia społeczeństwa były zidiociałe... tylko
    "zmądrzały" w XIX wieku. Wprowadziły zamknięte granice, paszporty,
    prohibicje itd.
    Nie to co głupie wcześniejsze.

    > I palenie jest coraz ostrzej zwalczane, a i zgubne działanie alkoholu jest
    > nagłaśniane. Tylko, że nie nazwałbym alkoholu twardym narkotykiem, bo dość
    > słabo uzależnia. Piją w niewielkich dawkach praktycznie wszyscy, a
    > alkoholikami zostaje tylko drobna część.

    3% Polaków jest alkoholikami, jeszcze więcej procent nadużywa .
    Ta "drobna" część to ponad 3 razy więcej niż było narkomanów w
    społeczeństwach gdzie narkotyki nie były zakazane.

    > I co, ślicznie było? Ludzie umierali w palarniach opium masowo.

    Po prostu jak muchy, aż dziwne, że jest nas kilka miliardów.

    > Mam nadzieję, że mocno przyszłe, żebym nie cierpiał wiedząc jak moi
    > najbliżsi giną.

    Od czego giną?
    Znasz przypadek śmierci od marychy?

    pozdrawiam