  • Data: 2020-11-03 16:09:54
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fa16d76$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.11.2020 o 17:26, J.F. pisze:

    >Sposobów jest masa. Można obserwować ruch manifestacji.

    Ustawiaja sie na drodze wczesniej.
    Nawiasem mowiac, widzialem wlasnie drobne zgromadzenie radiowozow, i
    jakos sie rozeszlo.
    Gdzies pojechali ?

    >Można po prostu się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć.

    A tu ponoc organizatora nie ma ...

    >Celem demonstrantów nei jest zabawa z Policjantami w "kotka i myszkę"

    a tu akurat roznie bywa, ale tym razem widac chec wspolpracy ... to
    moze sie jakos organizator znalazl i dogadal.

    > tylko zademonstrowanie czegoś tam. Wbrew pozorom tam bywają normalni
    > ludzie, którzy zdają sobie
    sprawę z ryzyka.

    Czyli nie "spontaniczna demonstracja", tylko dobrze zorganizowana, z
    doswiadczeniem.

    Choc sporo organizacji wielokrotnie demonstrowalo, a tu mogly sie
    polaczyc feministki, KOD, LGBT, i kto wie kto jeszcze ...

    l-z-trzech-miejsc-komunikacyjnych-paraliz-wroclawia/
    ar/c1-15270276
    >Pisanie o "spontaniczności" tych spotkań, to ściema. Przecież
    >organizatorzy muszą wiedzieć, gdzie iść. Nie uzgadniają tego metodą
    >głosowania w marszu.

    Pierwsze mogly byc bardziej spontaniczne.
    No ale sam pisales ze "obejrzyjmy zachod slonca" to nie zadne
    organizowanie zgromadzenia.

    Tu jednak trasy zaplanowane.

    >Co z kolei właśnie powoduje więcej komplikacji, niż wyrażenie zgody.
    >Bo
    >jak masz legalne zgromadzenie, to wiadomo, co tam można, a co nie.
    >Wiadomo, gdzie pójdą.
    I policja musi pilnowac trasy :-P

    >Wiadomo z kim dyskutować.

    Jakie dyskusje masz na mysli? Jest jakies miejsce na dyskusje w
    procesie wydania zezwolenia ?

    J.