  • Data: 2020-11-02 23:56:47
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Owszem, odbiegasz.

    laktyki-przeciw-covid-19
    > Mówisz o "Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 października 2020"
    > zapewne. Umknęło ci że ograniczenia dot. zgromadzeń publicznych mogą być
    > nałożone jedynie w drodze ustawy. Kolejny raz wychodzisz na głupka.
    >
    > ps. "dla czego" pisze się łącznie. Teraz powinienem ci powiedzieć że z
    > ludźmi nie znającymi pisowni nie rozmawiam :)

    W rozporządzeniu nie powołali się na podstawę ustawową czy ty
    poważasz prawidłowość delegacji?
    "Konstytucja to nie pakt samobójczy" - sędzia SCOTUS.

    Jeśli ustawa o zapobieganiu epidemii z 2008-12-05 nie daje prawa zakazu
    zgromadzeń (w jakimś trybie) to jest o kant dupy potłuc, a Tusk i PO są
    pierdołami które powinny zostać wykopane z polityki NATYCHMIAST.

    Przy czym żeby była całkowita jasność: dla mnie jest *FUNDAMENTALNA*
    różnica między wagą epidemiologicznego zakazu zgromadzeń w
    kilku/kilkunastu gminach na miesiąc lub dwa a zakazem dla całej Polski
    prawdopodobnie przynajmniej na pół roku [ do końca sezonu grypowego ].

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/zm
    iana-rozporzadzenia-w-sprawie-ustanowienia-okreslony
    ch-ograniczen-19038283

    --
    A. Filip