  • Data: 2023-05-12 22:17:24
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2023 o 22:06, J.F pisze:

    > A pozniej nie przedłuzano badan za niesprawne - bo choc wymagane są
    > tylko 2 swiatla stopu, to jesli są trzy - to muszą byc 3 sprawne :-)

    Bo później były dopuszczalne. Teraz są obowiązkowe (jest kilka wyjątków).

    > A od przekroczenia uprawnien to do prokuratora :-P
    > A po odszkodowanie to do sądu.

    W Polsce jest ten problem, że pół sądów uważa tak, a pół inaczej. I
    jakbyś chciał podchodzić do tego przez pryzmat 231, to cokolwiek by
    policjant nie zrobił, to źle. Bo jak nei zabierze, to nie dopełnił
    obowiązku, a jak zabierze, to przekroczył uprawnienia.

    --
    (~) Robert Tomasik