  • Data: 2003-06-25 22:10:35
    Temat: Re: Zawieszenie postępowania komorniczego...
    Od: "Adoks" <adoks@wytnij_iop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spłaciłeś, na co masz dowód w postaci pisma z banku. No i wzywasz komornika,
    > by na tytule wykonawczym odnotował fakt uregulowania przez Ciebie należności
    > dla banku. Jeśli teraz będzie Cię nadal nękał, to wezwij go do okazania
    > tytułu wykonawczego i tyle. Z tym, że przyszło mi do głowy, że komornik może
    > po prostu chcieć zwindykować swoje koszty.

    Dzięki za podpowiedź Robert. Napiszę chyba pismo do Banku i zaniosę osobiście
    w którym przywołam nr.umowy kredytu na którym wisi postępowanie komornicze
    a który notabene został już spłacony w ub.roku i zarządam jego potwiedzenia.
    Natomiast zastanawia mnie fakt czy Bank może w świetle przepisów prawa
    przerzucić (zawieszając na dzień dzisiejszy) zajęcie ruchomości na ten obecny
    kredyt, mimo że jest on spłacany regularnie ?
    Bo taką przecież dostałem odpowiedź że Bank tylko zawiesza postępowanie
    komornicze gdyż nadal pozostajemy jego dłużnikami.
    Czy to tylko blew aby nas w pewien sposób trzymać w niepewności ?
    pozdrawiam
    -= Refix =-