    From: "qwerty ytrewq" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie komputera przez policje
    Date: Fri, 3 Jun 2005 16:28:40 +0000 (UTC)

    nie możesz zwlekać tylko musisz składać odwołanie, podając ksero FV oraz
    podkręslając, iż jest to Twoje narzędzie pracy bez którego nie
    możeszwykonywać zawodu,udać się napolicję i poprosić osobę, którą dokonywała
    zajęcia o rozmowę i przedstawić sytuację

    nie mogę zabrać Twojego komputera - jest on bowiem Twoją własnością, ja bym
    się martwiła sytuacją, kiedy znajdą się na nimnielegalneprogramy np. word,
    użyczyć mogłeś sprzęt, ale wątpię że uwierzą, że to użytkujący wgrał Tobie
    nielegalne oprogramowanie a Ty oczywiście masz również licencję word na
    swoją obronę