  • Data: 2005-06-03 19:36:53
    Temat: Re: Zatrzymanie komputera przez policje
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, ze ja sie zastanawiam jakie sa szanse na odzyskanie sprzetu
    > (mojego) w sytuacji, gdy to nie o mnie chodzi w postepowaniu, jakie sa
    > szanse, ze sprzet nie ulegnie uszkodzeniu i ze bedzie w miare szybko
    > spowrotem.
    > Nie udalo mi sie tego akurat doczytac...moze czytalo mi sie nieuwaznie :)
    > ma ktos jakies doswiadczenia?
    > ja tam nie mam nic przeciwko...skoro dla przykladu musza robic takie akcje
    > to niech robia, tylko niech to nie blokuje pracy innym ludziom, niech
    > sprawdza co maja do sprawdzenia i oddadza komputer - taka jest moja opinia
> [...]

    filmy, mp3 i costam innego???

    jezlei byly filmy i mp3 ktorych nie udostepnial to nie mieli prawa zabrac,
    bowiem dozwolony jest uzytek wlasny
    jezeli cos takiego juz jest rozpowszechnione ( w biorac pod uwage ze byo to
    dc++ to warunek jest spelniony)
    gorezj jak rownierz udostepnial.

    a co do zarekwirowania TWoejej rzeczy.

    odpowiedz sobie na pytaie czy jezeli kumpel zabral by Ci bron i nia
    zatsrzelil kogokolwiek to czy
    z racji tego ze to twoja bron policja powinna oddac Ci natychmiast twoja
    wlasnosc ?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...