  • Date: Mon, 12 Mar 2012 11:20:00 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży

    W dniu 11.03.2012 23:04, ToMasz pisze:

    > Nie masz argumentów.

    I znowu kłamiesz. Nałóg?

    > wskaż to kłamstwo, bo zachowujesz się jak przedszkolak

    Wskazałem, kłamczuszku.

    > tu masz racje. W jednym słowie "pojechałem". Niemniej jednak znowu jak

    No tak, teraz będziesz się wykręcał...

    > byśmy byli w piaskowicy. Nie napiszesz jak Ty byś sie zachował na
    > miejscu pracodawcy który funduje uprawnienia na wózek widłowy, albo
    > prawojazdy za 2 tyś? PRAWojazdy jest na osobę, a funduje je firma.
    > NApisz jakbyś to zrobił.

    Standardowa procedura to żądanie zwrotu w przypadku rozwiązania stosunku
    pracy (oczywiście z wyjątkiem zgonów) z winy lub na wniosek pracownika
    jeśli ten nie przepracował od szkolenia do rozwiązania umowy określonej
    liczby godzin/dni/miesięcy/whatever.

    > dlaczego?

    Bo nałogowo kłamiesz. I wystarczy tylko, że ktoś wytknie jakieś twoje
    kłamstwa lub bycie bezdusznym draniem, a zaraz się nadymasz i zamiast
    merytorycznych argumentów masz jeden uniwersalny - zarzucasz brak kultury.

    Zupełnie jak te oszołomy w USA, które na każde wytknięcie przez rodaków
    łamania praw człowieka zaraz zarzucają "niepatriotyczność". (takie
    kalekie nowe słowo tych oszołomów)

    A'propos kalekich słów: jeśli już narzekasz na kulturę, zwróć uwagę na
    swoją kulturę pisania - uporczywie kaleczysz język!

    > Jak pierdniesz w kościele to dziecko niema prawa zwrócić na to
    > uwagi? JAk juz pisałem - nie znosisz sprzeciwu, własnego zdania u
    > rozmówcy, Brakuje Ci argumentów, przykładów, bo okolica trzęsła przed
    > Tobą portkami.

    ROTFL

    Ale jesteś głupi... I masz zabawne omamy.

    [ciach]

    > jakie masz prawo do takiej oceny? Po co te wycieczki rodzinne?

    Nie wycieczki tylko się pytam, co było przyczyną - bo normalna, zdrowa
    kobieta w przeciętnej pracy z reguły może i chce pracować nawet i w
    ósmym miesiącu.

    > tryb przypuszczający czy jak zwykle wiesz lepiej?

    To ty piszesz, ile siedziała na urlopie, na który mogłeś pójść zamiast
    niej ty (no, przynajmniej teraz mógłbyś - ale rozmawiamy o aktualnym
    stanie prawnym).

    [ciach]

    > Tu mam takie same wątpliwości Co do Ciebie. wiesz że to mleko
    > odciągnięte (sama przyjemność z takim laktatorem)

    Przynajmniej nie gryzie ;)

    > może być raz schłodzone i raz podgrzane?

    I wystarczy.

    > wiesz ile się w ten sposób marnuje? JA wiem,

    Dzielenie na porcje przekracza twoje umiejętności?

    [ciach]

    > spisek czynie. odpowiesz jak to widzisz? Czy jak zwykle inni ludzie nie
    > mają prawa nawet zapytać?

    Najpierw niech ci ludzie nauczą się poprawnie pisać po polsku. Ty masz
    potężne problemy z pisownią słowa "nie".

    A jak chcesz się bawić w wydumane przykłady, to najpierw powiedz co
    zrobisz, jak w firmę podczas zebrania koordynacyjnego trafi meteoryt?

    > bo?

    A skąd ja mam wiedzieć, dlaczego masz takie braki?

    > taaaaaak? Rzuć jakimiś przykładami! Samotne stanowisko, wprowadzasz na
    > zastępstwo pracownika który jest kumaty, wie co ma robić, jest
    > odpowiedzialny, wiarygodny? Co ty mu miotłe chcesz dać czy łopate!

    Każdy pracownik może nagle zachorować, mieć wypadek, umrzeć, zostać
    porwanym, dostać inną propozycję. Zajście kobiety w ciążę to tylko jedna
    z wielu możliwości niedyspozycji pracownika.

    Jeśli firma ci się wali, bo jeden z pracowników "zniknął", to znaczy że
    osoba odpowiedzialna za organizowanie pracowników zawaliła sprawę.

    > Ciachnąć łatwiej, odpowiedzieć trudniej.

    Tobie trudno jest zrozumieć nawet prostą odpowiedź.

    > Mam prośbę. jeśli nie stać Cię na odpowiadanie rozmówcom, to poprostu
    > nie "rozmawiaj" na grupach dyskusyjnych. Zawsze możesz mnie wrzucic do
    > KF-a, i pół usenetu również.

    Dziecko drogie - jeśli tobie się nie podoba jak ja odpisuję, to ty wrzuć
    mnie do KFa. Nie będziesz mi dyktował, kogo filtruję, a kogo nie!